הקמת עסק והנהלת חשבונות

מזל טוב! החלטתם לצאת מעבדות לחירות ולהפוך משכירים לעצמאיים. זהו צעד גדול, מלא חששות ותחושות מרגשות ולכן אנחנו כאן עבורכם כדי לעשות לכם סדר בדברים ולהפחית מעט את העמימות וחוסר הידע הנלווים לעיתים לנושא.

נתחיל מהמלצה חמה. כל עסק גם אם הוא קטן מאוד ומכיל אפילו רק אדם אחד, צריך רואה חשבון. נכון, שאם אתם בשלבי פתיחת עסק או עומדים בפני צעד כזה, שמעתם מהרבה אנשים ש "חבל על הכסף" וניתן להתנהל לבד אל מול רשויות המס. האמת? שזה נכון. יש אנשים שמסוגלים לבצע את כל הפעולות או.. לפחות נדמה להם שהם מסוגלים. ברגע האמת, קשה לעיתים להתמודד עם רשויות המס. כשאתם עסוקים בכל הלוגיסטיקה הכרוכות בהקמת עסק, הראש שלכם לא מאוד פנוי לכך. אתם עלולים לעשות טעויות קריטיות שיכולות לסבך אתכם מול מס הכנסה ומע"מ וחבל. בראייה לטווח ארוך, רואה חשבון יכולה לחסוך לכם לא מעט זמן וכסף וההשקעה בו משתלמת לחלוטין. לכן אנו שוב ממליצים שגם אם אתם בשלבים התחלתיים של הקמת עסק וגם אם אתם כבר "רצים" איתו זמן מה, מצאו רואה חשבון אמין ומקצועי, שיעשה את הסידורים עבורכם ובכלל, ידאג לכל הפן של הכנסות והוצאות העסק בזמן שאתם מתנהלים מול ספקים, ערוצי שיווק ועוד.

הקמת עסק

כיצד לבחור רואה חשבון?

מהניסיון שלנו באליאס וכמשרד ותיק ומנוסה בראיית חשבון לכל סוגי העסקים, יש לנו כמה טיפים לבחירת רואה חשבון מוצלח. שלב הקמת העסק הוא קריטי ולכן חשוב שתבחרו מישהו בעל וותק, מוניטין וניסיון רב עם כל סוגי הלקוחות. עוד עניין חשוב, הוא היחס שאתם מקבלים מרואה החשבון שלכם. חשוב שתקבלו את אותו השירות שמקבל עסק גדול מכם, ללא אפליות. זלזול ברמת השירות הניתנת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים היא שמובילה בסופו של דבר לטעויות של רואה החשבון עצמו רשלנות בטיפול המסמכים הרלוונטיים. זו בדיוק הסיבה שבאליאס אנו מקפידים להעניק יחס אישי לכל בעל עסק, בין אם הוא לקוח ותיק ובין אם הוא בשלבי הקמת עסק חדש.