הגשת הצהרת הון
בואו לפגישת ייעוץ חינם! התקשרו 03-5757252 או השאירו פרטיכם:

בואו לפגישת ייעוץ חינם!

התקשרו 03-5757252
או השאירו פרטיכם:

איך אנחנו יכולים לעזור לך להגיש הצהרת הון?

הצהרת הון הינה כלי של מס הכנסה והרשויות בישראל לעקוב אחר הנכסים אותם צובר הנישום. הדרישה לתת הצהרת הון מגיעה על פי רוב לחברות, עצמאים או שכירים בעלי רמת הכנסה מסויימת. הצהרת ההון תוגש רק לאחר דרישה מפורשת מהרשויות.

הצהרת ההון היא למעשה תמונת מצב המפרטת את סך הנכסים שיש לאדם בתאריך מסויים: נדל"ן, תיקי השקעות, קרנות השתלמות, רכבים וכו'. לאחר הגשת הצהרת הון ראשונית, יתבקש הנישום בשנים הבאות להגיש הצהרות נוספות. פקיד השומה ישווה את הצהרות ההון להצהרה האחרונה וכך יוכל לעקוב האם האדם צבר נכסים עליהם לא דיווח ולא שילם בגינם מס או מע"מ על פי הוראות החוק.

הגשת הצהרת הון מפורטת, בהירה ומקיפה היא אבן יסוד בהתנהלות חשבונאית תקינה. לאורך השנים טיפלנו במשרד שלמה אליאס רואי חשבון באלפי הצהרות הון של עצמאים ומנהלי חברות. במידה ויש צורך בהערכת שווי של נכסים, נבצע את הבדיקות ונרשום כיאות את שווי הנכס, כולל חתימה של שמאי או רואה חשבון. כבכירים לשעבר ברשויות המס, יש בידינו את מלוא הכלים והידע לערוך הצהרת הון תקינה ושלמה שתמנע אי נעימויות בעתיד.

מאות מלקוחותינו הנעזרים בנו בכל צרכי הנהלת החשבונות השוטפת נהנים גם מהגשת הצהרת הון ההופכת קלה יותר כאשר אנחנו מצויים ומתמצאים בכל פרט חשבונאי של העסק. יש לזכור כי הצהרת הון מהווה גם בסיס לחישוב חבות מס, ועל כן היתרון של גוף מקצועי ועתיר ניסיון אינו רק בשמירה על התנהלות תקינה אלא בהצהרת הון שתדע להביא בחשבון את כלל הפרטים שיובילו לצמצום חבות המס בהתאם להוראות החוק.

משרדינו בעל נסיון רב בתחום, לרבות עובדי מס הכנסה לשעבר העובדים במשרדינו ובעלי נסיון רב בעריכת וניתוח הצהרת הון.
והכל כמובן בהתאם להוראות חוקי המס השונים.

רוצה להגיש ולישון בשקט??? פנה למשרדינו.

משרדנו מבצע ומגיש , תוך השוואת שנים ובדיקת הפרשי הון והסברים וזאת למנהלי חברות ולעצמאיים.

במידה ועולה הצורך להעריך את שווי הנכסים ו/או ההתחייבויות של הנישום, משרדינו מבצע הערכות אלו, החתומות על ידי רואה חשבון ו/או שמאי, והכל על פי הצורך.
בנוסף, משרדינו מתמחה בעריכה  לתושבי חוץ, תושבים חוזרים ועולים חדשים.
בגלל העובדה שמשרדינו מעניק גם שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר לפעילות העסקית של אותו נישום, וזאת באופן שוטף, ישנו סינכרון מהיר ויעיל לצורך עריכת הצהרת ההון.
פתיחת עסק מצליח

הצהרת הון מהי ומי צריך אותה בכלל?

כאשר אנו מדברים על הצהרת הון אנו מדברים על הנכסים שיש לנו. בעצם אנו חייבים לידע לרשויות המס על הנכסים שלנו בכדי שיוכלו לבקר אותנו, זה עוד כלי עבורם לחשב את המאזן שלנו. מס הכנסה דורש מאתנו להצהיר על כל הון שברשתנו כאשר אנו רוצים להקים עסק בכדי שיוכל לעקוב אחרי כל הכנסה שברשותנו.
בדיקה של הצהרת הון נשלחת לכל בעל עסק אחת לארבע שנים, עלינו לעדכן ולשלוח לממס הכנסה את ההצהרה שלנו, האם רכשנו נכסים חדשים או האם מכרנו את הנכסים שלנו. כמובן שאת הצהרה הזו נמלא רק לאחר שנקבל מרשות המסים דרישה לכך.

למה אנו צרכים להצהיר על ההון שלנו

עצם זה שאנו מצהירים על ההון שלנו, מס הכנסה יכול לבחון את השינוי בהכנסות שלנו, בצורה זו הוא יוכל לעקוב אחר ההצהרות שלנו, אם מדובר בהצהרת הון שנייה הוא יכול לבחון את השינויים שהתחוללו בהכנסות שלנו ובהוצאות שלנו.
אנו חייבים למלא את הדוח בצורה אמינה ומדויקת, מאחר שמס הכנסה יידע אם ההצהרה שלנו הגיוניות או לא, בהתאם למחזור ההכנסות שלנו והרווחים שלנו, בהתאם לנכנסים שמצויים ברשותנו כמובן.